Tuesday 29 January 2013

Advertising Value of £295K

The Discover Carmarthenshire Team hits an advertising Value of £295K!

We are pleased to announce that during October, November and December last year we generated an advertising value in national media of £295,327 for Carmarthenshire.153 pieces in total were generated by the Discover Carmarthenshire Team. Highlights include: Tom Chesshyre’s review of The Cawdor and his Great British Weekend piece in The Times (and online), Fiona Locke’s piece in Full House magazine on Llandeilo and Cwmcrwth and Liz Stout’s piece on Daily Mail online. Going forward we are trying to secure press trips with the following themes:
• Antiques Trail
• Welsh Artisan Food events/courses or others – e.g. Cheese making
• Dylan Thomas centenary 2014
• Family coastal and gardens weekend with Gloucestershire Echo

If you would like the exposure for your business contact us now at marketing@carmarthenshire.gov.uk and speak to Sarah or Rhys.


Mae'r Tîm Darganfod Sir Gaerfyrddin, wedi creu hysbysebion gwerth £295k!

Rydym yn falch o gyhoeddi bod ystod mis Hydref, Tachwedd a Rhagfyr y llynedd rydym wedi cynhyrchu hysbysebion gwerth £295,327 yn y cyfryngau cenedlaethol ar gyfer Sir Gaerfyrddin. Rydym wedi cynhyrchu 153 darn i gyd, gan y Tîm Darganfod Sir Gaerfyrddin. Mae'r uchafbwyntiau yn cynnwys: Tom Chesshyre adolygiad o The Cawdor a'i ddarn Penwythnos British Mawr yn The Times (ac ar-lein), Fiona Locke yn ddarn yn y cylchgrawn House llawn ar Landeilo a Cwmcrwth a darn Liz Stout ar-lein Daily Mail. Wrth symud ymlaen, rydym yn ceisio sicrhau teithiau wasg gyda'r themâu canlynol:
• Llwybr Antiques
• Digwyddiad Atrisan bwyd Cymraeg / cyrsiau neu rhwbeth tebyg - ee gwneud caws
• Canmlwyddiant Dylan Thomas 2014
• Teulu arfordirol a gerddi penwythnos gyda Swydd Gaerloyw Echo

Os hoffech i'r amlygiad ar gyfer eich busnes cysylltwch â ni nawr yn marketing@carmarthenshire.gov.uk ac yn siarad â Sarah neu Rhys.

No comments:

Post a Comment